T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 25.10.23 12:53 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- extreme VR2 NK 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- karburárory R1

94,6 koně a 115,2 krouťák



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 13.4.2022 17:30




nej čas - 2:13,84 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

07:35:02
18.04.2024
-> havlik 17.04.24 08:16:51: OK



-> JuroSport 17.04.24 09:23:55: jojo Havel.....tohle se docela povedlo, ale cesta je ještě dlouhá ke spokojenosti a hlavně třeba větším dílům 4
09:23:55
17.04.2024
JuroSport
-> T 17.04.24 07:49:33: Velice pekné výsledky, sám sa už dlhší čas zaoberám myslienkou výroby niektorých dielov do interiéru a som sa chcel opýtať odkial berieš materiál či z alíka al tak prípadne niečo domáce a už vídím, Havel :)

Vyzerá to naozaj super!
08:16:51
17.04.2024
havlik
-> T: super tak si to předáme nějak, třeba na běšinech jestli jedeš. Případně když pojedeš přes Beroun někam tak se můžeme potkat.
07:49:33
17.04.2024
A držák na tlakoměr jsem dělal nový kvůli rámu…
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.04.2024 07:49:33
07:46:36
17.04.2024
-> Eidy 16.04.24 22:50:54: právě, to je všude samej carbon, nuda 40



-> radekp 17.04.24 07:05:40: tenhle kryt ano, ale už jsem pár méně úspěšných pokusů s krytama na tunelu…

Co bude ještě uvidím, zatím tápu a zkouším a prepreg nehrozí 3 s tímhle se dá dělat spousta věcí 5



-> havlik 17.04.24 07:20:06: chtěl jsem to vyhodit, takže klidně je to tvoje 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.04.2024 07:46:36
07:20:06
17.04.2024
havlik
-> T 16.04.24 15:53:55: kdyby ses toho chtěl zbavit mám zájem:))
07:05:40
17.04.2024
radekp
-> T: moc hezký výsledek! Byl to první pokus?

Já s tím experimentoval, ale tak pěkný výsledek jsem neměl.

Zůstaneš v amatérské rovině, nebo budeš dělat i na kšeft?

Další level prepreg +autokláv?

40
22:50:54
16.04.2024
Eidy
-> T: Jako proč ne? Aspoň to zdůrazní kompozitní materiál. 4
15:53:55
16.04.2024
-> Eidy 16.04.24 07:10:50: asi jo, přijde mi to jako zajímavá změna k té nekonečné černé 40



-> Majklsto 16.04.24 08:02:30: zvážím, ale asi to nabralo oproti mojí původní 3

S tím vakuem je to jiné, takže jsem dal asi o tkaninu víc než jsem musel…
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.04.2024 15:53:55
08:02:30
16.04.2024
Majklsto
-> T: paráda. Kolik je úspora hmotnosti?
07:10:50
16.04.2024
Eidy
-> T: Pecka. Necháš to takhle nebo půjdeš do karbonu?
20:58:31
15.04.2024
Po hooodně dlouhé době jsem se dostal k tomu, abych si hrál se zbytečnostmi a místo neustálého patlání se pokouším o vakuovou infuzi…..
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.04.2024 20:58:31
12:21:58
18.03.2024
09:35:11
18.03.2024
Pavel P@nkáč
-> T: k těm leštěnejm limcům by to chtělo konečně již parkrát diskutované chrom narazniky:))
06:44:40
18.03.2024
-> Fifa 17.03.24 21:24:42: taková klasika ohraná 40
21:24:42
17.03.2024
Fifa
-> T: Výborný design kol40 Co mi to jen připomíná?47
13:54:48
11.03.2024
Eidy
-> minno: Mřížky pořád stejný. Kola mají jinou zlatou (lepší) a rantly jsou leštěný. 4
12:47:56
11.03.2024
minno
-> T: Strieborné límce diskov? A vidím aj inú zadnú mriežku.



Vyzerá to fajn.
12:40:30
11.03.2024
Eidy
-> T: Boží. 5
10:49:20
11.03.2024
Změna je život 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.03.2024 10:49:20
Extreme Tyres